Ticketsysteem

Kom je ergens niet uit? Ook niet met de FAQ? Dan kun je een ticket aanmaken. Onze klantenservice staat 7 dagen per week voor u klaar!

Je logt eerst in op je website. Dit doe je via je persoonlijke link en is altijd domeinnaam.extensie/login. Bijvoorbeeld www.video-tutorial.nl/login

Je vervangt www.video-tutorial.nl dan natuurlijk door je eigen website gevolgd door /login

Nadat je bent ingelogd zie je in het dashboard een schermpje met “Tickets”
Tickets
De eerste link is naar de FAQ. Veel informatie is hier al in te vinden. Mocht je er echt niet uitkomen, maak dan een ticket aan door op “Ticket voor een technische of adminsitratieve vraag”. Je komt nu in het volgende scherm terecht:

Tickets2

Website of webwinkel adres – Hier vul je het domeinnaam van je website of webwinkel in (bijvoorbeeld www.video-tutorial.nl)

Je E-,mail – Het E-mail adres waarop wij je kunnen bereiken. Kun je bijvoorbeeld niet inloggen op je webmail? Dan is het handig om je privé e-mail adres op te geven.

 

Categorie – Kies de categorie waar je vraag in thuis hoort. Dit kan zijn Technisch, Administratie of Verbeterbak. Dit laatste is bedoeld om verbetervoorstellen te doen. Uiteraard kunnen wij niet alle verzoeken honoreren, maar we doen ons uiterste best!

Bladeren – Mocht je een printscreen o.i.d. mee willen sturen dan kan dat door op bladeren te drukken en het bestand dat je wilt meesturen te selecteren.

Klik vervolgens op verzenden en we antwoorden binnen 24 uur op je ticket (pssstt meestal is dit binnen een uurtje). We antwoorden per mail op je vraag of verbetervoorstel.